Izberi skupino bannerjev Uredi seznam bannerjev
   Domov    Kazalo    Kontakt    English      
Izberi skupino bannerjev Uredi seznam bannerjev

Uredi vsebino
 
Uredi vsebino
Uredi vsebino
 

TIME OUT strokovne delavnice

Uredi izdelek Uredi seznam slik Uredi priloge Uredi posebne kategorije Uredi atribute Uredi sorodne izdelke
Strokovne delavnice za razvoj in vodenje učinkovitih ekip.


Priloge:
TIME OUT strokovni programi (860,6 KB)

Strokovne delavnice so najbolj pogosta oblika našega dela. Naša metodologija delavnic temelji na ozaveščanju tistih vidikov organizacijskega vedenja in doživljanja zaposlenih, ki ga podjetja želijo spremeniti ali nadgraditi. Pri tem izhajamo iz predpostavke, da vsebina delavnice temelji na izkušnjah, doživljanjih in pričakovanjih zaposlenih, saj praksa kaže, da se na ta način zaposleni najhitreje odprejo za spremembe.

Struktura naših delavnic se vedno prilagaja specifičnim potrebam naročnika, vendar je vedno sestavljena iz naslednjih faz:

1.    UGOTAVLJANJE PRIČAKOVANJ UDELEŽENCEV
Cilj uvodne faze je ugotoviti pričakovanja udeležencev in odkriti, s kakšnimi izzivi se soočajo na delovnem mestu (seveda v povezavi z vsebino delavnice).  Na ta način gradimo varen prostor in oblikujemo psihološka dovoljenja za odpiranje vsebin, ki so jih udeleženci pripravljeni transformirati.

2.    PREDSTAVITEV KONCEPTA DELAVNICE
Glede na poudarek oziroma izziv, s katerim se neko podjetje sooča, predstavimo ustrezen koncept delavnice. Ta zajema teoretični okvir, v katerega lahko udeleženci umestijo svoje dosedanje izkušnje in pričakovanja, kasneje pa teoretični okvir postane izhodišče za praktične vaje izkustvenega učenja.
 
3.    GENERIRANJE NOVIH IZKUŠENJ SKOZI PRAKTIČNE VAJE
Glavni namen je oblikovati situacije, v katerih se kreirajo priložnosti za določena vedenja in pristope, ki jih želimo transformirati ali nadgraditi. Na ta način se začne odvijati učni proces, s katerim se lahko začne razreševanje izzivov, ki so bili razkriti v fazi ugotavljanja pričakovanj.

4.    ANALIZA IN VALIDACIJA DELAVNICE
V tem delu imajo udeleženci priložnost analizirati in ovrednotiti lastne izkušnje, jih podeliti in »kritično« preveriti. Ob tem se ponavadi odpre tudi pomemben proces vprašanj in odgovorov, rešitve pa pogosto pridejo s strani drugih udeležencev, kar odpira novo dimenzijo zavedanja in sodelovanja znotraj podjetja.

Vsebine delavnic:

  • Komunikacija                               
  • Team healing - obvladovanje in razreševanje konfliktov           
  • Team building - kako aktivirati sinergije zaposlenih?           
  • Vodenje - razvoj vodstvenih veščin                    
  • Trema - priprava zaposlenih na javni nastop               
  • Razvijanje veščin emocionalne inteligentnosti – EQ            
  • Razvijanje iskrenosti in odprtih odnosov med zaposlenimi        
  • Izgradnja prodajnega nastopa


« Nazaj
« Nazaj na seznam

Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Uredi nogo